Leo Burnett da startul la predictiile Cannes, pe un nou blog unde incep pariurile.
In topul meu:
Ephemeral Museum din Lisabona pentru romul Pampero. Cu ajutorul comunitatii de artisti, consumatorii bauturii si cu un buget foarte mic (30. 000 de euro anual) a avut rezultate de awareness comparabile cu ale competitorului prezent de 15 ani pe piata. Initail au plecat cu 2 medii, digital si OOH, iar datorita conceptului inovativ s-a extins si pe alte media.
Doritos 626 a unit mai multe povesti din filme horror contemporane printre care 1408 (hotelul bantuit) intr-un joc pe internet.
Diesel XXX - animatia filmelor pornografice
Ar mai intra in top The Best Job in the World, The Great Shlep si Whooper Sacrifice. Poate poate si un T_flash_mob.
Care sunt predictiile voastre? Daca nu vreti sa votati pe blogul leo, pe youtube e un shortlist leo
sâmbătă, 20 iunie 2009
Predictiile Cannes 2009
Labels: conotatie de Corina Bordeianu
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu