vineri, 20 iulie 2007

Hypermarket


ora 21.00
luni - duminica
Stand: mancare preparata

Coada de 20 de persoane la pui la rotisor. Persoane cu venituri medii astepta in picioare. Toti stau in rand unul in spatele celuilalt. In minte imi apare coada de la 7 dimineata la lapte (ante 1989). Niciun om nu se misca, niciunul nu vorbeste. Dialogul la coada inca nu s-a inventat. Toti stau, si se uita in fata cum se rumeneste puiul in cuptorul cu usi de sticla. Fiecare isi imagineaza cum va ajunge acasa cu prada in sacosa si o va devora. Dar nimeni nu se misca, pana cand un angajat deschide cuptorul si imparte "vanatul". Cu cosuletul plin se indreapta fericiti catre alte locatii la fel de interesante.

Cum am putea intervini in acest spatiu?
Am atasat o interventie a mainii publicitare. Nu cea mai fericita, dar daca ne gandim caacest puipoate fi cumparat atat de la rotisor cat si de la frigider, poate ca ne mai vine o idee.

Semnele sunt putine si pe cat de usor par a fi de remarcate, pe atat de usor vor fi trecute cu vederea. Nu exista niciun element care sa faca legatura intre rotisorul din magazin si puiul de la raft. Singura conotatie directa: poti manca pui la rotisor pentru ca este natural.

Si totusi, ce altceva s-ar mai putea face cu acest timp de asteptare, pentru a-l transforma in timp de reactie?

Niciun comentariu: