via
Multa istorie, dar EFFIE?!!
Vreau sa vad studiul de caz. In cazul asta chiar sunt Toma, un Toma foarte curios :)
UPDATE
Gandindu-ma la cat de corecta a fost jurizarea de la Effie, mi-am adus aminte de o alta campanie construita sub pe aceeasi structura: produsul nostru nu semnifica doar x, y, z, (atribite ale marcii) ci face parte din arhetipurile zilnice, ne leaga pe toti ca natiune si ne face constienti de propria identitate.
Pornind de la aceasta ipoteza, inseamna ca romanii s-au mai luminat, au invatat ceva.
Dar daca in brieful trimis la Effie agentia a uitat sa mentioneze diferite smecherii de marketing sau au exagerat cumva, revin la simtul comun de judecare al unei campanii sau ma indrept catre o noua ipoteza. Este campania castigatoarea menita sa educe advertisingul romanesc?
UPDATE
Leo Burnett si McCann Erickson contesta Grand Effie 2008. Felix Tataru ia pozitie. Cine vine maine la AdBreak? Cred ca va fi macel!
vineri, 16 mai 2008
Cine a castigat Grand Effie
Labels: advertising, icon de Corina Bordeianu
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
4 comentarii:
so...cum a fost al Adbreak? :D
(daca ai fost)
Nu am ajuns :(
de ce iti este atat de greu sa crezi ca a castigat timisoreana?
Problema nu e Timisoareana sau ce a facut GMP-ul, sau ce a facut clientul pentru brand, ci spot-ul.
Trimiteți un comentariu