duminică, 8 iunie 2008

Banii care te fac sa donezi



Via ads of the world

De cate ori uitandu-te la o bancnota ai avut sentimentul de intelegere si compasiune fata de suferinta sau nenorocirea cuiva? Imaginile de mai sus denota bancnote, dar bancnotele pot transmite mila? Cat de usor faci legatura cand vezi o astfel de hartie cu suferintele cuiva?

5 comentarii:

pseudocuvinte spunea...

Uitandu-ne la aceste bacnote ar trebui sa devenim mai umani..? Asocierea vizuala bani - sentimente nu ma misca in niciun fel

Hainele Mele spunea...

@pseudocuvinte Cred ca asta e obiectivul.

Carina spunea...

Cred ca tocmai asocierea bani-sentimente e atat de interesanta aici.

Corina Bordeianu spunea...

@Carina interesanta da, de-aia am si postat, dar nu cred ca poate influenta nevoia de donatie.

pseudocuvinte spunea...

vizualul este interesant, asocierea in sine nu. tocmai pentru ca legatura dintre elementele folosite si scopul comunicarii este foarte slaba. nu vad demersul strategic in aceste creatii. care e insightul, care e consumer truth-ul, care e ideea. art direction interesanta, dar poti cu asta sa misti ceva dintr-un om si sa-l faci sa doneze..? cum ziceam si in primul coment..nu.