marți, 3 iunie 2008

Business Standard - Maternitatea



"Aveti un director de marketing de trei cinci sute." De euro sau de dolari?

De ce Business Standard a ales nasterea ca metafora pentru comunicare. Acum se naste? Plasmuieste ceva?

5 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place foarte mult campania lor. Este prinre cele mai coerente din ultimul timp...prin ideile de pe radio, tv, print (f bine integrata ideea in acele desene) + neconventionalul dragut. :)

Corina Bordeianu spunea...

Mie nu mi se pare corect sa folosesti metafora nasterii decat pentru o lansare sau relansare, ceea ce nu e cazul BS.

iulian zaharia spunea...

@paula: sa inteleg ca tie iti place coerenta campaniei? :)))))

@corina: adevarat, dar cred ca metafora nu e nasterii ci a cresterii proiectate in viitor. -> clienţi fideli

Corina Bordeianu spunea...

daca stai sa o analizezi da, dar ca si prim pas al decodificarii este nastere

Anonim spunea...

total offtopic - vaz ca ai pe mono so pe proro in blogroll, io ii stiu de baieti grozavi hihi