joi, 12 iunie 2008

OMO: Roboboy



povesti

Adica a fost o data ca niciodata un robot curat, robotelul mamei. Intr-o zi acesta s-a hotarat sa iasa din casa. Desi stia ca nu are voie sa stea in apa, in acea zi ploaia l-a luat prin surprindere. Inloc sa fuga catre casa mamei, robotelul a simtit nevoia sa mai ramana putin in ploaie. Simtea ce nu mai simtise niciodata. Era fericit, pentru prima oara in viata lui putea sa se bucure de ploaie. Cu fiecare picatura se simtea si mai bine. Noroiul de sub picioare prindea viata. Dar cand se uita la noroi, ce observa? Nu noroiul prindea viata, ci piciorul lui. Piciorul lui devenea uman. La fel si mainile si tot corpul. Noroiul l-a ajutat sa devina un baietel. Fericit, alearga catre mama sa, sa ii impartaseasca aceasta experienta.
Dar daca nu mai e robotel, mama lui il va mai iubi?
Continuarea in episodul urmator Persil

6 comentarii:

paulaionescu spunea...

Foare frumos ilustrata ideea. Nu prea am legatura cu ingrijirea copiilor, dar fara sa vreau am observat hiper-protectia de care beneficiaza unii - solutii indibacteriene, mai stiu eu ce spay dezinfectant in camera... Una e curantenia si alta e mania asta care pe termen lung de fapt ii face mai vulnerabili.

Corina spunea...

Imi place povestea, dar mergea asa de bine pentru o campanie sociala - lasati copii sa se joace, nu ii tineti in casa...

Ana Placinta spunea...

De cand este reclama? :D

oCtv spunea...

nu cred că are treabă cu hiper-protecţia copiilor, ci cu hiper-protecţia hainelor. iar diferenţa e mare. mamele nu se supără că mirciulică a făcut praf tricoul la fotbal, ci se supără de fapt că tricoul a fost făcut praf. iar, "mai de fapt", nu se supără neapărat pentru că tricoul a fost mocioflit, ci pentru că mociofleala va fi greu de spălat (sau nu va "ieşi" ca lumea). motiv pentru care, dacă vrei, mamele nu se supără când mirciulică murdăreşte pempărsu' (mama nu se supărăăă, de ce oareee? era o reclamă). şi-atunci "dirt is good". eu zic că asta-i ideea. nici vorbă de CRS.

de-aia

Corina Bordeianu spunea...

@ Ana - Februarie 2008

Corina Bordeianu spunea...

@octv, in reclamele Tide, cu siguranta asta e mesajul, aici insa e chiar alta poveste.