duminică, 22 iunie 2008

Optical Character Recognition 09


Via Cobilanschi

O sedere temporar in spatiul "unic" al recunoasterii caracterelor.
Negocierea interactiunii cu semnele publicitare este mediata de semnificatul fiecarui semn, iar semnele sunt traficante de continut. Fiecare semn poate prefigura ascensiunea ficarui individ?

6 comentarii:

Anonim spunea...

In loc de "Grigorescu" in prima imagine putea la fel de bine sa scrie Cartoon Network. Seamana f mult cu vechiul lor logo. :)

Hainele Mele spunea...

Asta e puterea brandului, sa scrie alceva acolo si tu sa citesti tot Cartoon. :) Aici insa e putin diferit conceptul...

Anonim spunea...

cartoon, google, mtv, coca cola, walt disney, starwars, si pe alea 2 cu go chiar nu le recunosc acum, cel din stanga e un site, gen dating parca. Logo-ul creat din linii orizintale este IBM

Anonim spunea...

nu este vorba de google ci despre ebay

Corina Bordeianu spunea...

e si google, la perjovchi. ceea ce mi se pare foarte tare :) perjovschi, google? poti sa privesti si numele ca avand conotatia brandului. :)

Corina Bordeianu spunea...

Croitoru - coca cola:)
Cobilanschi, la ce te-ai gandit?