Mitul androginului a fost spulberat. Cel care detinea puterea suprema asupra zaharului a fost deprivat de acestea sau a abdicat probabil plecand in cautarea placerii zaharului. Nu i-a mai fost suficienta imparatia zaharului, trebuia sa guste din desfatarile pamantesti. Cum s-a ajuns la aceasta situatie?
joi, 18 septembrie 2008
Mitul androginului
Labels: conotatie de Corina Bordeianu
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
mi-am spus parerea in dezbaterea cu ana militaru de pe iqads. ipoteza dsp. androgin apare in a 2-a replica a mea (florin):
http://iqads.ro/Analize_Reclame_read_9201/dulceata_de_piersici.html
@textier Stiu, am citit tot :) In ideea in care orice comunicare trebuie sa urmeze o strategie, in primul spot au promovat un magician al zaharului in al doilea un magician al femeilor 45+ sau mai bine 50+. Important e sa se vanda produsul, dar daca marketingul ar fi lasat vechiul spot pe aer si ar fi bagat niste GRP in el in perioada de facut vin si dulceata - mai ales ca anul trecut nu prea au lasat ideea de campanie sa se stabilizeze - ar fi fost si mai bine, parerea mea. Dar, nu sunt eu director de mkt si pe de alta parte ma bucur ca agentia a scos diada piersic, sa se indulceasca toata lumea :)
Trimiteți un comentariu