De la barfe intre femei la succes, de la matreata la scalp uscat sau care te mananca, reclamele la sampoane dedicate barbatilor au trecut prin diferite faze. Mai greu de crezut acum ca cineva te poate barfi "pe la spate" pentru punctele albe de pe camasa dar sigur este credibil cand o noua tehnologie se foloseste.
As fi crezut ca metaforele in aceasta categorie reprezinta urmatorul pas de fructificat (vezi 2008-1) insa Saatchi a reluat o tema veche din anii '80 (sampon = succes) executata prin typography.
Deci ce urmeaza? Reluam tema iubitei care iti recomanda samponul sau trecem la comedie?
Iata o trecere scurta prin reclamele la sampon "masculin".
1965 barfe intre femei
1980 fotograful da un sfat modelei asupra matretii
1986 succes cu un par fara matreata
1990 samponul recomandat de iubita
1993 noua tehnologie cu rezultate vizibile: jumatate de cap spalat cu head& shoulders, jumatate cu un sampon obisnuit (suna a detergent?)
2001 comedie
2007 efectele parului asupra femeilor
2007 nu cere prea mult de la prima intalnire
2008 (1) poti sa te gandesti la orice pentru ca parul tau nu are matreata
2008 (2) succes cu un par fara matreata
joi, 9 octombrie 2008
Cand matreata era subiect de barfa
Labels: strategie de Corina Bordeianu
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
Ei da, prietena recomanda samponul. How sexist! Nu vrem sa sugeram ca barbatul nu poate alege singur!
un argument ar fi ca femeile sunt mai receptive la reclame
Trimiteți un comentariu