joi, 18 decembrie 2008

Posta Romana



La ce va duce cu mintea noul spot semnat Tempo?
Eu ma gandesc daca in spot au folosit si "localnici". Cum de nu e nici un ciorditor in spate care sa ii fure baietelului banii, sa nu mai apuce sa ii transfere. Fara aia nu e poveste, nu e pe "equity".

3 comentarii:

Anonim spunea...

nu m-ar fi dus cu gandul (daca din deformare profesionala nu as fi vazut logoul plasat strategic in spot)
filmarea alb-negru, slo motion-ul, muzica, jocul personajului creeaza o atmosfera mult prea nostalgica.
intr-o perioada in care toti suntem pe fastfwd, oare e cel mai bine ales USP?
Chiar, care e USP-ul?

Corina Bordeianu spunea...

@ Anonim Cred ca in afara de a transfera banii iti mai ofera si cate o surpriza. Azi ciorditorul de la coada (care apropo, am aflat ca fiecare posta isi are ciorditorii ei care ii buzunaresc pe batrani de pensiile oricum mizere), maine o coada isterica, poimaine o casierita suparata ca un pensionar are pensia mai mare ca salariul ei, etc. Sloganul lor lasa loc liber imaginatiei. Pacat Alina R, pacat Tempo...

Anonim spunea...

Adica beneficiul direct al meu ca si consumator de Posta Romana este ca imi lasa imaginatia sa functioneze?
Hai pe bune...
Eu cred ca aceasta campanie trebuia creata ca si campanie de imagine, nu campanie de serviciu transfer bani. no way.
si oricum Posta Romana ar trebui sa isi schimbe imaginea din interior, din modul in care arata sediile, salariatii si abia dupa aia sa dea briefuri de campanii emotionale.