duminică, 8 februarie 2009

Joaca de-a moda in .ro



Anul trecut La Redoute, cea mai mare companie franceza de comert prin comanda postala si Internet s-a lansat in Romania. Desi afacerea ar trebui sa fie aceeasi si pe teritoriu romanesc exista 2 inadvertente care te impiedica sa finalizezi o comanda. Prima greseala este navigarea greoaie pe site. Dar nu este singurul site de acest tip care iti ofera o experienta plina de obstacole (de incarcare). Cel de-al doilea impediment este pretul: aceeasi rochie costa cu 66% mai mult decat in Franta.


Cum se gandesc oamenii astia ca eu voi cumpara de pe .ro? Chiar daca cei din Franta nu livreaza in Romania am o bariera serioasa legata de valoarea produsului. Nu pot plati pe acelasi produs un pret umflat, doar pentru ca il pot comanda prin posta. Este absurd! Prefer sa caut 20 de ore pe Amazon un vanzator care sa trimita si in Romania decat sa platesc un produs dublu sau triplu.

Update: Ieri a sosit rochia de mai sus achizitionata cu 7 euro de catre varul din Franta. Ghiciti ce scrie pe eticheta? Made in Romania! Deci chiar nu se justifica pretul nici macar prin costuri de expeditie.

3 comentarii:

ruka spunea...

Poai! Ce diferenţă de preţ! Mă revoltă!
Şi asta nu se întâmplă doar în mediul online. Iau ca exemplu Zara. Am văzut în România haine de 2 ori mai scumpe decât în magazinele Zara din alte ţări.
Un alt lucru enervant e că magazinele nu lasă pe produse etichetele care afişează şi preţurile din afară, ci doar pe cel în lei.
Mă simt batjocorită.

Anonim spunea...

io simt cum nu ne vom schimba niciodata!

Anonim spunea...

Am avut aceeasi reactie! La fel de socata am fost si de "outletul" construit in zona autostrazii Bucuresti- Pitesti (unde au preturi de mall) ca de:) romanii n-au auzit in viata lor de conceptul de outlet sau de La Redoute si nu se prind:)