miercuri, 11 martie 2009

Viral




O stire aici
Un profil de youtube nou creat
Un blog de agentie rivala care vorbeste despre asta.

Personal nu am primit de la nimeni filmuletul decat sub format de stire. Dar am inteles ca intr-un call center a tot circulat si le-a placut. De ce?
Am aflat ca Ogilvy nu a lucrat la asta si am fost nevoita sa raspund prietenilor mei Ionut si Greg.
Povestea merge mai departe, cum ar zice prietenul meu Timi

Si iata si dezvaluirea. Un exercitiu educativ care integreaza conceptul de mult dezvoltat de youtobe, "broadcast yourself". Cel mai probabil vom vedea din ce in ce mai multe filmulete cu romani care nu se mai tem sa se "autodifuzeze". Mai multe pe blogul iqads

Pe de alta parte strategia intregului concept "de a te exprima liber" este urat executata. Interpretarea este pur romaneasca si pe placul multora. O atitudine foarte cunoscuta clasei de mijloc, ceea ce isi si doresc toate posturile de televiziune sa propage. Alice ar fi putut sa isi gaseasca o alta modalitate de exprimare, dar a preferat-o pe cea mai usoara, pentru ca "face audienta" sau in cazul asta creeaza trafic. Si dupa cum zice si colega mea Ruxandra, consider ca timpul dedicat chestiilor astora atat de "educative" ar putea fi folosit intr-un mod mai inteligent.

2 comentarii:

maia [mariana manolescu] spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
maia [mariana manolescu] spunea...

Vreau si eu telefon de care are fata asta.. :D
Cezar.