joi, 9 aprilie 2009

Fabule traduse in reclame



Primavara, furnicutza cu sapa in mana, la prashila ...
Trece greierele in shlapi, cu chitara in mana...
- Ce faci Greiere?
- Ce sa fac Furnico' ... la o bere si la o cantare cu baietii ...
- Greiere, ai grija, nu vii la iarna sa imi ceri de mancare ...
- Nu furnico' don't worry ;)
............................
Vara, august, caldura mare ... furnica transpira si strangea recolta ...
Coboara Greierul dintr-o masina ...
Furnica il vede:
- Ce faci Greiere?
- Sunt grabit, plec in turneu la ... Sibiu, am o cantare acolo!
_ Greiere, sa nu vii la iarna sa imi ceri de mancare ...
- Nu Furnico' don't worry!
.................................
Toamna tarzie, vant, frunze ... furnica pe balcon cu fular si un ceai fierbinte in balansoar ...
Opreste o limuzina mare, neagra ... coboara Greierul!
- Furnico' am turneu, plec la Paris, sa iti aduc ceva la intoarcere?
- Nuuuu, merci Greierashule ... nu am nevoie, dar ... daca il vezi cumva pe La Fontaine ... zi-i de la mine ca imi bag .... in fabulele lui!!!!!!

Niciun comentariu: