vineri, 17 aprilie 2009

Pasiuni

Abia s-a terminat un concurs fain si imi pare rau ca nu am participat la actiunea Green Revolution sponsorizata de Coca Cola. Dar ma gandesc ca poate advertiserii& marcom-ul nu va renuna la conceptul de bikevertising pentru ca "l-a facut Coca Cola" si vor intra tot mai des pe teritoriul asta. Motivul pentru care sper asta este unul pur educativ. Mi se pare absurd, din cauza copiilor nesupravegheati si pe de alta parte foarte plictisitor sa te plimbi prin parc pe bicicleta. Incurci pe toata lumea in parc pentru ca tu mergi mai repede, in timp ce restul merge cu "pas de om".

Mai mult, biciclistilor daca le dai spatiu sa faca o cursa prin oras si le mai dai si o mocaciune vor deveni mai receptivi fata de brandul tau decat daca ai aceeasi promotie dar te adresezi tinerilor din parcuri in general, care doar au nevoie sa se plimbe nu sa fie intrerupti de un promoter.

Daca "Treci pe verde cu bicicleta rosie" nu este cel mai bun exemplu am gasit unul mai bun (si mai sunt exemple!):



Si daca va cautati acum o bicicleta fancy, click aici: 2 LazyLegs

Niciun comentariu: