vineri, 14 martie 2008

Compact - Meciul


Semnificant: filmele de groaza
Semnificat: Persoanele neinformate devin foarte agresive.

5 comentarii:

Anonim spunea...

este fain spotul, imi place povestea ...dar parca este prea complicat si prea putin targetat pe nisa unde tintest compactul

Hainele Mele spunea...

Nu are nicio legatura cu faptul ca este un ziar gratuit, ca e un ziar prietenos, usor de citit si interesant. Ei subliniaza un concept care nu are cum sa apartina ziarului. Nu omori pe nimeni ca sa afli o stire din compact.

Bogdan Andrei Bordeianu spunea...

Ce e cam nasol la spot este ca e si prea lung, e de vazut insa cati dintre cititorii compact au vazut SAW, si cati sunt si fani ai seriilor... Cu siguranta art-ului i-a placut. Nu-l acuz prea tare. cine stie cat a avut de furca cu clientul pe alte propuneri.... :)
Ma intreb daca este necesar sa comunici "valorile" unui ziar care este luat din automatism, si citit/rasfoit, de oameni care poate ca-su cumpara orcum 2 ziare, dar au ajuns de dimineatza la metrou, sau poate ca le vor cumpara dupa ce ies de la metrou(aplicabil si la ratb).
E un spot lung, cu un umor usor expirat, tocmai bine pentru a fi intzeles de oricine, si suficient de lung pentru a retine personajele, iar intr-un final sa aflii -daca nu ai avut rabdare sa-l vezi pana la capat- de la altii ca e un spot pentru "compact". Iti ramane in minte vrei nu vrei ca e bun sau rau. Deja consumatorii au intzeles sa diferentzieze un spot de produs. ex : faina reclama, nasol ca-s masini proaste
deci trebuie sa fie bun sau trebuie sa fie vazut? (stim cu totii ca ne o bucurie daca-l retine in intregime)

textier spunea...

saussure e poate fericit, dar jakobson se zvircoleste-n chinuri: receptorii mesajului sint pensionarii care fac coada dimineata sa-si ia ziarul gratis din statiile ratb...
am comentat aici:
http://textier.blogspot.com/2007/09/la-ce-se-mai-st-la-coad.html

Hainele Mele spunea...

Nu sunt de acord. Merg cu metroul si vad ziarul la multe categorii de oameni. E adevarat ca e gratis, dar receptorii sunt atat muncitorii cat si angajatii cu studii superioare. Or fi pensionarii mai aprigi, dar daca mergi de dimineata la metrou si ceiallti il cauta.