"Titlul roman-englez nu este o traducere ci un simbol pentru noua realitate a Romanilor londonezi. Oameni obisnuiti, ca si noi, ca si voi, stransi de Matei pentru un exercitiu de respiratie in fata muzeului Tate Modern. Aproximativ 200 de romani se prezinta, iar prin acest gest simplu, plin de franchete, de a recunoaste ca sunt romani, ei devin in acelasi timp Britanici, integrati in firesc, impartasind aceleasi mici bucurii si euforice idealuri ca si ceilalti supusi ai Majestatii Sale." // Matei Caltia
Cum poate un artist sa creeze aspiratii si sa te motiveze sa mergi la muzeu?
luni, 17 martie 2008
„Together/Impreuna"
Labels: aplicabil in publicitate cu filtru semiotic de Corina Bordeianu
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
"Cum poate un artist sa creeze aspiratii si sa te motiveze sa mergi la muzeu?"
Cum? Uite cum. Cel mai reprezentativ exemplu: Farmacia lui Hirst: http://www.tate.org.uk/pharmacy/ Daca vrei un comentariu uite aici: http://www.romaniaculturala.ro/articol.php?cod=7363&categorie=
Mie mi se pare geniale si ideea lui Hirst si comentariul lui Catalin Partenie. Atrag. :D
Mie mi se pare ca aici nu e "drive" decat pentru cei care intra intr-o galerie. Ce a facut Bejenaru e mult mai mult. Sa aduni 200 de romani intr-un oras strain de Romania...
Trimiteți un comentariu