Daca atunci cand am comentat pe blogul lui Stefan Stroe, s-a atacat Dobrita, ma intreb ce se va intampla acum cand voi spune acelasi lucru. Ne jucam de-a Willy Wonka, transformam raul de ciocolata in rau de iaurt, adaugam savoarea capsunilor, animam contextul, pastram magicul simbol al portii de la intrarea in alt hotar si gata spotul.
Cand vorbeam de industrializare, Muller este un alt exemplu. :( Pacat
luni, 27 octombrie 2008
Willy Wonka Strikes Back - Question Will Willy Sell?
Labels: strategie de Corina Bordeianu
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
3 comentarii:
Sunt de acord...duminica am vazut prima oara reclama si mi s-a parut incredibil. pana sa se termine spotul am reusit sa gasesc inca alte 4 exemple.
Ma bucur ca suntem pe aceeasi idee :)
Din pct de vedere al omului de advertising va inteleg si sunt de-acord, dar ca si consumator mie una mi s-a facut pofta de la atatea capsuni zburatoare ca mi-am luat muller din Carf in weekend :(
Trimiteți un comentariu