luni, 27 octombrie 2008

Willy Wonka Strikes Back - Question Will Willy Sell?



Daca atunci cand am comentat pe blogul lui Stefan Stroe, s-a atacat Dobrita, ma intreb ce se va intampla acum cand voi spune acelasi lucru. Ne jucam de-a Willy Wonka, transformam raul de ciocolata in rau de iaurt, adaugam savoarea capsunilor, animam contextul, pastram magicul simbol al portii de la intrarea in alt hotar si gata spotul.
Cand vorbeam de industrializare, Muller este un alt exemplu. :( Pacat

3 comentarii:

Ana Placinta spunea...

Sunt de acord...duminica am vazut prima oara reclama si mi s-a parut incredibil. pana sa se termine spotul am reusit sa gasesc inca alte 4 exemple.

Corina Bordeianu spunea...

Ma bucur ca suntem pe aceeasi idee :)

Dana spunea...

Din pct de vedere al omului de advertising va inteleg si sunt de-acord, dar ca si consumator mie una mi s-a facut pofta de la atatea capsuni zburatoare ca mi-am luat muller din Carf in weekend :(