marți, 28 aprilie 2009

Asa nu


ORANGE BIKES TAKE MANHATTAN from Kalim Armstrong on Vimeo.

Luat de pe un blog care promoveaza cumva comunitatea biciclistilor: aici

Cad te folosesti de un icon trebuie sa stii sa il integrezi bine in campania ta, caci altfel consumatorii sau observatorii vor avea multe intrebari de pus. Desi bicicleta promoveaza o anumita stare si un anumit stil de viata, daca doar le plasezi din loc in loc si tu incerci sa faci un guuerilla advertising, nu iti va reusi.

In cazul DKNY comunitatea biciclistilor s-a sesizat imediat, au rationalizat costurile campaniei: banii de pe biciclete, plasarea lor in oras plus vopseaua le-ar fi fost necesare pentru un alt fel de promovare, cu mai mult sens.

Asa da:
Cum au inteles sa se foloseasca de idee la noi: aceeasi marie cu alta palarie

2 comentarii:

iulian spunea...

dupa "asa nu"
n-ar fi trebuit sa urmeze si un "asa da"?

Corina Bordeianu spunea...

ai dreptate! Multumesc!