luni, 22 iunie 2009

Metamorfoze

Headless


Dogface


Discutam cu un prieten pe cine targeteaza prin mesaj TVC-urile pentru pufuletii Gusto. Ipoteza de plecare este ca Publicis nu a dezvoltat pentru Gusto o campanie care sa rezolve ceva la nivelul indicatorilor de brand, ci niste indicatori de agentie precum nivelul de inscrieri la festivaluri. (Primul spot, Headless, a primit deja recunoastere internationala, fiind premiat cu Argint la festivalul Golden Drum, editia din 2008, si primind anul acesta o nominalizare la New York Festival)

Am incercat sa inteleg macar targetul Gusto dar nu imi vin in minte sunt studentii de la teologie si publictarii. Pacat ca nu au mers pe sanatate ca si strategie, prin analogie cu ingredientele lor: malai cu sare si aer.

Un comentariu:

maia [mariana mihai-manolescu] spunea...

mie imi spune ca prea multi conservanti dauneaza grav sanatatii :)) .. 'fara cap.. vai de picioare' cum ar spune tanti Agapia. :) mamei lui cezar i-a fost foarte rau intr-o zi dupa ce mancase niste pufuleti.... so... poate de la intamplarea asta si mesajul...