sâmbătă, 20 iunie 2009

Predictiile Cannes 2009

Leo Burnett da startul la predictiile Cannes, pe un nou blog unde incep pariurile.

In topul meu:

Ephemeral Museum din Lisabona pentru romul Pampero. Cu ajutorul comunitatii de artisti, consumatorii bauturii si cu un buget foarte mic (30. 000 de euro anual) a avut rezultate de awareness comparabile cu ale competitorului prezent de 15 ani pe piata. Initail au plecat cu 2 medii, digital si OOH, iar datorita conceptului inovativ s-a extins si pe alte media.



Doritos 626 a unit mai multe povesti din filme horror contemporane printre care 1408 (hotelul bantuit) intr-un joc pe internet.



Diesel XXX - animatia filmelor pornografice



Ar mai intra in top The Best Job in the World, The Great Shlep si Whooper Sacrifice. Poate poate si un T_flash_mob.
Care sunt predictiile voastre? Daca nu vreti sa votati pe blogul leo, pe youtube e un shortlist leo

Niciun comentariu: