duminică, 3 martie 2013

Oriflame Trends


Am uitat cum e să scrii pe un blog și care este mecanismul care te determină să deschizi un post nou și să începi să gândești în timp ce tastezi. Dovadă că acesta e un blog abandonat, cu 66 de vizualizări zilnice :). 

Astăzi vreau să îmi aduc aminte cum e să scriu despre pasiuni și lucruri care mă interesează, să distribui și să comentez un conținut care îmi place. 

În ultimul an am lucrat la un context nou, de brand, dedicat Consultanților Oriflame.  În acest context  Consultanții Oriflame învață să se expună și să se prezinte, iar eu alături de ei am învățat să mă expun și să gândesc ca ei. (M-am expus cam așa). Încerc că le fiu ghid Consultanților și să învăț alături de ei care sunt nevoile lor online.

[later edit]

Atunci când am lansat site-ul i-am spus Revista Oriflame Trends, pentru că este un termen pe care un om care nu este neaparat "de online", îl poate asimila mai ușor, decât o expresie de genul "o comunitate în care aducem mai aproape clientul de brand, sau de reprezentanții acestuia". Mai aveam ca opțiune să îi spunem o comunitate sau spațiul în care consultanții devin bloggeri. Cu ricare din aceste abordări mi-ar fi fost foarte greu să explic consultanților de ce și cum se vor apropia unii de alții. S-a dovedit că termenul de revistă le-a fost la îndemână, necreând o dramă interioară în sufletul celui care nu intră pe Facebook în fiecare zi. După trei luni de la lansarea în rândul rețelei Oriflame, sunt peste 1.000 de articole încărcate, în proporție de peste 95%, de către consultanți!

Pentru același om, mai puțin "internet savvy", am păstrat toate lucrurile intuitive sau dacă nu ușor de găsit, precum login cu Facebook/ Cont Nou, Top Consultanți, profil cosmetic, adaugă un articol, produsele recomandate din fiecare articol, pe care dacă apeși te duc în site-ul Oriflame, secțiunea de cariera unde, dacă apeși pe o poveste de succes, te poți înscrie în rețeaua omului care a scris-o, abonamente, notificări. Și câte și mai câte...

Aș fi curioasă să aflu și alte păreri despre acest proiect și să îl discut cu alții.  Mai poți citi ce înseamnă Oriflame Trends pentru angajații Oriflame, aici

Niciun comentariu: