joi, 6 martie 2008

Context socio-cultural

Cum ar arata aceasta reclama daca nu ar tine cont de contextul socio-cultural?

5 comentarii:

Alexandru Petraş spunea...

Cum poti sa promovezi un sampon in felul asta? pai parul fetei nu este admirat de cei din jur ... poate ca vocea din spot sa lamureasca enigma :) Si oricum povestea este trasa "de par" pentru ca la sfarsit apare ea pe scari insotita de niste prietene iar una dintre ele nu poarta acesoriul specific femeilor musulmane.

Corina spunea...

Nu cred ca tipa fara batic pe cap este tot musulmanca:)
In alta ordine, campania conoteaza cu starile dispozitionale ale femeilor din fiecare zi. Parul, chiar daca pentru ele este ascuns, trebuie sa fie aranjat. In cultura lor, chiar daca trebuie sa poarte saci pe ele, pe dedesubt sunt foarte "fashionable".

Alexandru Petraş spunea...

multumesc frumos pentru lamuriri ...eu cu starile femeilor nu prea le am :)

Adrian Monoranu spunea...

Cu adevarat, multi ar fi uimiti cat de atente pot fi aceste femei musulmane cu corpul si parul lor chiar daca sunt mereu acoperite. Pietele musulmane absorb foarte multe cosmetice si la o prima vedere, superficiala de altfel, am fi tentati sa ne intrebam de ce?

Corina spunea...

Trebuie sa compenseze cu ceva :)